Friday, June 18, 2010

Adakah Anda Berasa Kehilangan Kawan??

Pernah tak korang rasa kawan yang rapat ngan korang lepas tu tiba2 macam menjauhkan diri.

Walaupun bila berjumpa, nampak mcm biasa (bertegur sapa) tapi boleh nampak kelainannya. Hmmm.... ntahlah... Susah betul... Tak tau mana silapnya sampai boleh jadi macam tu.

Benda ni berlaku kat kawan aku yang sorang nilah. Dia cerita kat aku. Apa yang boleh aku buat? Cuma nasihatkan jelah.

Situasinya mungkin nampak macam remeh tapi kalau dah kita anggap dia sebagai salah seorang rakan baik (boleh kongsi kisah suka dan duka) pas tu berubah dengan tiba2.

Pasti ada sebab kan??? Kalau takde tak kanlah seseorang tu boleh berubah dengan tiba2...

Mungkin sebelah pihak ni tak perasan, dia pernah menyinggung perasaan kawan dia yg sorang ni tanpa disedari. Impaknya, kawan dia tuh berubah.

Sampaikan laman sosial yang popular (menjadi sasaran). Adehhh! macamana tu ea??

Aku pujuk kawan aku nih, bersabarlah. Kalau dia dh tak mau kawan nak buat macam mana. Tak kan nak paksa pulak.

Dia ni pulak kata, sedih mengenagkan persahabatany antara mereka tuh. Yelah kawan aku ni punyalah terasa kan. Nampak sangat perbezaannya. Sangat2.

Aku cakap jugak kat dia. Mungkin benda nih akan menjadi iktibar untuk dia.

Bersabarlah yer wahai kawan!

No comments:

Post a Comment