Tuesday, April 13, 2010

Bowling Media and TNB 2010

14 April - Semalami, aku pergi main bowling. TNB buat tournament ngan media. Sebenarnya untuk merapatkan hubungan antara media dan TNB. Event2 macam ni selalu ada dan dibuat jugak oleh company2 lain.

Aku sebenarnya terkejut gak dak2 opis kata nama aku ada untuk main bowling. Aduiii, aku bukan apa, pagi semalam aku ni baru jer sampai dari kampung. Bercuti selama lima hari di kampung. Penat sangat dan tak larat. Mamai jugak sebenarnya. Memang malassss (lebih 's' sebab penat) nak pergi. Tapi disebabkan kawan-kawan aku turutkan jelah.

Setibanya di sana, katanya start pukul 8pm tapi biasalah kita ni janji Melayu, kira-kira pukul 9.30pm baru ler start. Sabar jelah aku. Aku nih, kalau nak ikutkan hati, nak balik rumah dan tidur jer. Yelah sebab start pun agak lambat. Dah sah-sah balik pun mesti lambat nyer.

Bila dah start main, oklah jugak. Walaupun penat, aku teruskan jugak. Kawan2 lain pun best gak. Masing-masing menunjukkan bakat yang telah sedia ada. Aku? hmmm.....tak teror pun tapi takdelah sampai tahap masuk longkang. hahaha.

Kamal, fotographer Kosmo! dialah paling hebat malam tuh, dapat nombor 1. Dia memang menggilalah malam tuh, dah lah satu lane ngan aku. Strike banyak gila. Lebih-lebih lagi di frame terakhir, frame ketiga. Lupa nak cakap tadi, main tiga frame. Penat gak tapi mujur bangun pagi nih, tangan tak sakit. Alhamdulilah.

Malam tuh, team Kosmo and Utusan lain yang dapat hadiah gak, bos tersayang, (sayang ker?) hehe...mestilah sayang bos, bos Utusan, pak non. bos aku, syahir dan fazli. Lain2 yang tak dapat tuh, cuba lagi tahun depan ea.

Genk-genk pompuan lain pun, tak kurang hebatnya. Mujur TNB buat dua kategori hadiah, satu team laki and team pompuan, kalo satu jer, mmg lah dorang nih tak dapat..haha (dengki).

Adalah kawan aku sorang nih, siap post kat FB, kata malas nak gi lah, apa lah, last2 dia dapat gak hadiah. (Sapa orang itu, kalo terasa dia lah orangnyer) haha. Antara lain mereka yang dapat, Nana dan Shahni. Tahniah ler korang ea..

Takde apa2 menarik pun sangat tapi keseluruhannya aku happy jugaklah.

end.

No comments:

Post a Comment