Saturday, March 20, 2010

Dua Hari di Cub Prix Alor Setar


Dua hari di Litar Alor Setar..Bukan menyaksikan tapi datang sebab kerja...

19 dan 20 Mac. Pengalaman baru cover event nih. Bestlah jugak sebenarnya sebab event besar sukan. Talk about sukan, hmmm..kurang minat lah sukan nih sebenarnya, kalo lelaki lain, kalo ckp pasal sukan, mmg byk story nyer...MU menanglah, Arsenal bagus semalam performance dia...tapi aku takdelah smpai tak minat langsung. Kalau tengok bola life boleh jadik menggila juga sebenarnya... hehe..

Berbalik kepada Cub Prix, kagum dengan pelumba2 yang sedia ada dan yang muda. Hari tu, bagi kategori expert, tempat kedua dimenangi budak berumur 15 tahun. Kagum kagum..lawan dia bukan calang2, sumer dh ada pengalaman, umur pun dah banyak.

Nampaknya budak ni, merupakan antara pelapis muda yang akan mewarnai dunia pemotoran. Baguslah daripada dorang ni melepak or buat benda2 yang tak baik lebih baik terlibat benda lebih berfaedah. hmm....

Hari tu, aku dengan kengkawan reporter based kat Alor Setar telah datang untuk mengcover, macam telatahnya. Dapatlah souveniur Petronas bagi, t-shirt, agak cantiklah jugak. hmmm...kecoh jugak tuh...nak size M, tak nak size L, besar lah, nak kasik bapak dia lah, pakwe dialah, abang dia lah..mcam2...aku pun sama gak..hhee...last2 dapat gak tukar dari size M ke S....

Dah abis interview sumer champion each category, aku n yang lain2nyer gilah opis Bernama, wat story di situ berjemaah. Hmm seronok gak. wat story bising2 kecoh semuanya. haha..kalakar

Rasanya tu jer lah untuk hari ini perkongsian catatan aku untuk sumer! PEACE...

No comments:

Post a Comment