Monday, March 29, 2010

Hi-Tea at The Summit Hotel Subang Jaya

SUBANG JAYA, 27 MAC 10 - Tanggal 27 Mac lepas, aku bersama rakan-rakan yang lain telah hadir
untuk memeriahkan lagi hi tea x-student b.comm uum kat hotel the summit subang jaya.

Pertama sekali terima kasih kepada sumer yang sudi hadir. Saya tabik hormat kepada rakan2 yang duduk jauh seperti Jiji yang sanggup datang dari Terengganu semata2 untuk event ini. Rakan-rakan lain jugak tidak kurang hebatnya, sanggup datang walaupun ada yg sibuk pada hari itu.

Antara tetamu penting yang ada mestilah our lecturer, En Bahtiar yang kebetulan balik ke sini untuk collect data untuk PhD nya kat Brunel, London. Thanks en Bahtiar and of cos ur souvinour. Cantik sangat! Kawan2 lain yang ada: Farid, Eja, Shakila, Jiji, Ita, Liang, Zurai, Aku. And seorang senior, Fuad terpaksa berpatah balik walaupun sudah separuh jalan dari Penang kerana ibu mertuanya sakit. Apa2 pun thanks bcos support even thought ur need to turning back to Penang.

Sudah pastinya, i would like to say, congratulation to Farid because successful create this event. Im proud of you. Thumbs up!

Apa yang aku dapat perhatikan daripada reunion nih, masing2 dah kelihatan makin matang n sibuk meningkatkan kerjaya masing2. Of cos lah, semua orang pun sudah berubah. Semakin sihat, semakin berjaya...(hehe).

Pada hari tuh, melantak memang tak hengat. Aku pun sama lah.Diet pun ntah ke mana. Habis sumer aku pulun. Yelah bukan selalu dapat makan mcm nih (dengan banyak). Makan, cerita, makan cerita, pas tuh ambil lagi makanan. Macam tulah kami semua sampai lah habis waktu dalam pukul 4. Kami datang pukul 12pm.

Habis sumer tu, kami ambil kesempatan untuk bergambar beramai2 depan hotel. Masing2 sibuk duk posing. Pas tu decide nak pergi mana pulak. Hmm..en bahtiar ajak pegi main bowling kat IoI Mall Puchong. Semua pun okay. So pergilah kami ke sana. Yang penting ya, yang penting En. Bahtiar belanja. Haha.suka sangat. En Bahtiar tuh kata, lama dah dia tak main bowling sebab katanya kat London mahal giler. so melepaskanlah gian di situ kira-kira satu frame jer.

Hmmm...Eja lah yang menang bowling hari tuh.. Si Liang pun hebat gak. Lain2, pun tunjuk kehebatan masing2, Jiji, zurai, liana. Cuma ita jer yg takde sebab dh balik pas hi-tea tuh. Tapi yang paling tak teror si Farid and Shakila. Haha...Longkang saja katanya. Aku walaupun tak teror takdelah sampai seteruk dorang (sorry ea korang, kutuk kat sini).  Aku rasa dorang memang leh lawan dorang pas nih, tengok sapa lagi teror. haha.

Lepas tuh, si Eja pulak nak belanja minum sebab menang main bowling (patut yang kalah kena banje tapi lepas kena paksa, eja belanja sebab dia menang, memang pelik). Duduk2 dalam dekat sejam, sumer ambik keputusan untuk balik. En bahtiar pulak kena hantar si Liang, sebab dia datang bersama. Mak si Liang dah bising suh balik. hehe.

Over all, majlis berjalan sangat lancar walaupun tak dapat sambutan sangat. Tapi aku gembira dengan kehadiran kawan2 yg ada pada hari tuh di samping en bahtiar. Harap akan ada lagi majlis sperti ini selepas ini.

End.

1 comment:

  1. 3 points only:

    1) succesfull ka?? xramai org..xsuccess bg haku.. frust

    2) aku mmg xpandai main bowl... aku sendiri xfhm.. main playstation boleh la..hak3

    3) kedai mamak tu bukan eja banje, aku banje...hu3..

    tq sbb sudi dtg wlpun bantal aku buat kau sakit leher..

    ReplyDelete